Jdi na obsah Jdi na menu
 


Sestava pro univerzální posilovač

19. 1. 2009

Obrazek

Nevyhovuje vám cvičení v posilovně, nebo tělocvičnách a přesto byste ráda zpevnila a vytvarovala svou postavu? Pak vyzkoušejte v klidu domova univerzální posilovač.

Univerzální posilovač (někdy také zvaný motýlek) je k dostání skoro v každé prodejně sportovních potřeb a jeho cena

se pohybuje přibližně od 130 kč. Zde jsou možné varianty cviků, které jistě každý zvládne. Před každým cvičením se nezapomeňte lehce rozcvičit. Stačí několik minut cvičení denně, ovšem důležitá je pravidelnost.

Cvik první -vnitřní strana stehen

Obrazek

 

1) Posadíme se na podložku, rukama se opřeme za zády, pokrčíme nohy v kolenou a dáme je mírně od sebe.
2) Mezi kolena vložíme posilovač a oba konce koleny stlačíme k sobě.
3) V této pozici napočítáme do pěti a povolíme.
 4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.  

 

Obrazek

 

 

 

 

Cvik druhý -záda

Obrazek1) Uchopte posilovač oběma rukama za zády.
2) V této pozici stlačte oba konce posilovače co nejvíce k sobě

3) Napočítejte do pěti a povolte.
4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.
5) Cvik můžete provádět ve stoje, nebo v sedě.

 

Cvik třetí -prsa

ObrazekObrazek1) Uchopte oběma rukama posilovač tak, aby byl před tělem v oblasti prsou.

2) Pořádně stlačte oba konce posilovače k sobě, napočítejte do pěti a povolte.

3) Po celou dobu posilování stůjte zpříma, neprohýbejte se v zádech, krční páteř je rovná.
 4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.

Cvik čtvrtý -ruce a ramena

ObrazekObrazek1) Uchopte posilovač a přiložte si ho do podpaží v pravém úhlu k tělu.
2) Horní rukou stlačujte posilovač směrem k boku.
3) Po celou dobu posilování stůjte zpříma, neprohýbejte se v zádech, krční páteř je rovná.
4) Cvik opakujte i na druhou stranu.
5) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.

 

Cvik pátý -prsní svaly a ramena

ObrazekObrazek1) Menší obměna minulého cviku. Posilovač uchopte oběma rukama seshora tak, aby byl před tělem v oblasti prsou, jeho prostřední část směřuje vzhůru .

2) Pořádně stlačte oba konce posilovače k sobě, napočítejte do pěti a povolte.

 3) Po celou dobu posilování stůjte zpříma, neprohýbejte se v zádech, krční páteř je rovná.

4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA